Školení Jak získat nového zákazníka pomocí telefonátů s Radkem Haštabou
Pracujete ve firmě, jejímž hlavním zaměřením je prodej nějakého produktu či služby jiným firmám, a chcete obratově růst a rozšiřovat seznam svých zákazníků? V tom případě by se vám hodit komplexní návod, jak aktivně a efektivně oslovovat nové zákazníky po telefonu.
Ze své zkušenosti vím, že nejrychlejší oslovení je stále pomocí aktivního telefonického „navolávání“. Je vám ale takové volání příjemné? Pravděpodobně ne. Ale mne telefonování prostě baví! Víte, proč? Protože jsem zjistil, že jsem dobře připraven! A na tomhle školení vám rád předám to nejlepší ze svých nabytých zkušeností tak, aby volání bavilo i vás!
Potom už po zvládnutí určitých návyků bude už pak vaše příprava minimální.
Předložím vám konkrétní návod a inspiraci, jak:
- oslovit po telefonu nové zákazníky tak, abyste se v první fázi dostali na obchodní schůzku
- vytvářet si databázi vhodných potenciálních klientů a seznamy k volání
- naladit se tak, aby to fungovalo, a jak se nenechat srazit na kolena
- v kurzu se také dozvíte konkrétní strukturu praxí ověřeného a funkčního „vzorce“ akvizičního telefonátu
- po-telefonní péče o potenciálního klienta: Prvním telefonátem nic nekončí – právě naopak!
Nebudete se muset tak dlouho pídit jako já po tom, co při telefonátech funguje a co ne.
Proč školení absolvovat?
- účinně a komplexně se připravíte na telefonáty
- nasajete do sebe, jak efektivně a účinně navolávat schůzky s novými zákazníky, což povede ke zvýšení obratu
- seznámíte se s odzkoušenou a funkční strukturou telefonátu
- budete umět reagovat na nejčastější negativní reakce
- v neposlední řadě se dozvíte, jak si poradit s negativními emocemi v případě odmítnutí tak, aby to neovlivnilo vaše další volání
Co si ze školení odnesete?
- proč telefonát a stanovení jeho cíle
- že to opravdu nejdůležitější je vnitřní stav a jak si navodit vhodný stav na akviziční telefonát (dobrá příprava a naladění)
- akviziční seznam a jeho příprava
- než budete volat
- jak je důležitý zápis o telefonátu – jak s ním následně účinně pracovat
- jak by měl akviziční telefonát vypadat / funkční vzorec a struktura prvního telefonátu
- buďte to VY, kdo řídí konverzaci
- co je třeba říci na: “ Pošlete mi nabídku a já se na to podívám a dám vám vědět.“
- co je třeba říci na: „Teď nemám čas, zavolejte později.“
- když klient začne diskutovat
- pevný postoj – doslovně, pevně stůjte na zemi
- tón hlasu
- zakázaná slova a řadu dalších tipů
- BONUS: Návod jak si vyzkoušet a nacvičit břišní dýchání na zklidnění
- BONUS 2: Taktika v konfliktních situacích
REFERENCE Z MINULÉHO ŠKOLENÍ:
Co se vám na školení líbilo?
– „Celkově obsah školení, dostali jsme konkrétní návod i s praktickými příklady, to je super.“
– „podání Radka, vcucnul nás do děje..nebyl nudný !!“
– „Osobní přístup, příklady a celkově příjemná atmosféra“
– „Skoleni ci spise intenzivni predavani osvedcenych postu z praxe predcilo me ocekavani. Navedlo nas jak postupovat a cemu se vyvarovat pri telefonickem kontaktu s potencilanim klientem. A to casove a financne velice efektivne.“
Detaily školení
Datum: 23. března 2017
Čas: 17.00 – 20.00
Místo: NODE5, Radlická 180/50, 150 00 Praha 5-Smíchov
Cena: 1 187 Kč vč. DPH (a malého občerstvení :-))Kontakt: Blanka Fröhlichová – blanka.frohlichova@melvil.cz
Chcete toto školení pro svou firmu? Napište na e-mail blanka.frohlichova@melvil.cz, ozveme se vám co nejdříve.
Sledujte nás