Připoj se ke komunitě!

Občas ti pošleme tipy pro produktivnější práci, odkazy na zajímavé knihy nebo akce. Psát ti však budeme jen jednou za čas a pouze tehdy, budeme-li mít skutečně co říct.

Odeslat


Základna osobního růstu

A na pódiu vítáme: Podio

By on 29. 6. 2011 in Nástroje with Počet komentářů: 7
admin
admin

Poslední články od admin (Všechny články)

Na trhu existuje spousta zajímavých nástrojů pro vedení firmy, projektů, vztahů se zákazníky, bug-tracking systémů a vůbec všeho, co vás napadne. Pojďme se podívat na stále ještě docela mladou službu – Podio.com.

Osm let podnikám a osm let jsem hledal ideální řešení. Nyní to už delší dobu vypadá, že jsem našel, co jsem hledal. Používat deset různých systémů na deset různých agend je sice možná skvělé v tom, že máte vždy to nejlepší pro daný segment, ale provázanost je minimální, uživatelské rozhraní v každém z nich jiné a bude vám každý měsíc chodit hromada faktur za pronájem těchto služeb. Používal jsem Mantis, Basecamp, Highrise, GoPlan, ActiveCollab, SalesForce, SugarCRM, k tomu různé firemní intranety, blogovátka, twitter a Bůh ví, co ještě. Výsledek? Na první pohled pořádek ve všem, na druhý pohled organizovaný a neprovázaný chaos a otrava v tomto pracovat.

Podiu jsem přistupoval hodně skepticky, jako k dalšímu z řady systémů pro řizení projektů a fungování firmy. Co může být nového? Znám až příliš jednoduchý Basecamp, příliš složitý ActiveCollab, příliš jednoduchý CRM systém Highrise a pro malé týmy nevhodný SalesForce, takže – WTF? Po prvních pár hodinách používání jsem o Podiu už tweetoval a rozesílal pozvánky všem známým, o kterých vím, že řeší podobné problémy. A výsledek? Po několika měsících jsme přešli z několika systémů na jeden – na Podio – a zatím naprostá spokojenost.

A čím, že je Podio tak zajímavé? Je to kombinace jednoduchosti aplikací od 37Signals, ale pro téměř všechny obory a v rámci jedné aplikace.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5oeRlD1QF5U&feature=related[/youtube]

Princip Podia je založen na tom, že každý váš projekt může mít zcela jiné potřeby a požadavky. U vývoje potřebuji řešit milníky, úkoly, chyby, seznam funkcí dané aplikace, zadání apod. Pak potřebujete řešit marketing – seznam kontaktů na novináře, prezentace, marketingový plán a další. V Podiu můžete řešit všechno. Vytvoříte si tzv. „space“ neboli prostor pro váš projekt a do něj si navkládáte aplikace, které potřebujete. K tomu vám slouží Podio App Store, ve kterém najdete desítky aplikací seřazených podle různých kategorií (Management, Sales/CRM, Development, Intranet, Human Resources atd.). Vyberete si aplikace a ty vložíte do svého prostoru.

V Podiu tak můžete vést vývoj aplikací, řešit marketing, vztahy se zákazníky nebo udržovat databázi zájemců o práci či narozeniny kolegů ve firmě.

Tím to ale nekončí, jakoukoliv aplikaci můžete vzít a „naklonovat“ a vytvořit si tak vlastní. Chybí vám v nabízené aplikaci obchodních přiležitostí kolonka? Naklonujte a udělejte si vlastní appku. Vše bez nutnosti znát jakýkoliv programovací jazyk, vše si „naklikáte“. Aplikace v Podiu jsou velice jednoduché, nečekejte složité počítání a sofistikované funkce, jde o jednoduché databáze informací. Síla Podia není v samotném systému, ale tak jako u iPhonu, je v jeho App Storu.

Podio používáme ve společnosti CZECHGEEKS pro vedení našich projektů – a to jak vývojových, marketingových, pro vedení firemního intranetu nebo pro sledování výsledků ze zápasů v NHL, které hrajeme na PlayStationu. K dispozici je i aplikace pro iPhone či telefony s Androidem, pracuje se na aplikaci pro iPad.

Příjemný je také komerční model Podia. Všechny aplikace, které najdete (nebo také vytvoříte) v App Storu, jsou zdarma. Celá aplikace je zdarma. Platíte pouze za to, pokud potřebujete více, než 10 uživatelů nebo oceníte propracovanější systém přístupových práv a samozřejmě technickou podporu.

Doporučuji určitě Podio vyzkoušet, není to pro každého, ale pokud máte rádi jednoduchost a chcete mít „vše v jednom“… inu posuďte sami.

Filip Molčan, CzechGeeks

Štítky:

Připoj se ke komunitě Mít vše hotovo!

Stačí nám poslat tvou e-mailovou adresu. Občas ti pošleme tipy pro produktivnější práci, odkazy na zajímavé knihy nebo akce. Psát ti však budeme jen jednou za čas a pouze tehdy, budeme-li mít skutečně co říct.

Počet komentářů: 7

Trackback URL | RSS kanál s komentáři

  1. Tom napsal:

    Už to testujeme a vypadá to dobře. Škoda, že se to nedá kvůli některým kolegům počeštit.
    Díky za tip

  2. vikim napsal:

    Existuje „offline“ verze Podia? Co v případě nedostupnosti Internetu,či cestování s NB?

  3. Luke napsal:

    Chápu to správně že všechna data se nachází na serveru poskytovatele služby a vše běží u něj?

  4. Jakub Hořák napsal:

    Dobrý den, měl bych několik dotazů.

    1) Je nějak možné předělat „tasks“, nebo nejdou modifikovat? Celý systém je velmi propracovaný, ale u tvorby úkolů je to absolutně nedodělané. Velmi mi tam chybí timetracker na stopování času, procento splnění úkolu a lepší napojení na daný projekt. – Něco jako je v TeamLabu

    2) Lze propojit „Spaces“ Například Projekty mám ve space „Project Manament“ a Údaje o společnosti mám v „CRM“. Zatím jsem to vyřešil tak, že mám v jednom space vše, ale rozhodně se mi to nezdá dokonalé už z hlediska toho, že nechci, aby každý viděl všechno.

    Děkuji za odpovědi

    Co se týká horních otázek:
    @Tom – Počeštit to částečně lze. Musíte si každou aplikaci modifikovat a ručně přepsat všechny pole, takže to hlavní může být Česky.

    @vikim – Co vím, tak offline verze není, ale je pro Ipad, Iphone i Android – Pokud vlastníte jeden z těchto přístrojů a máte tam internet, není problém

    @Luke – Ano, chápete to správně. Možná je zde šance, že si to člověk může nahrát na vlastní server, pod vlastní doménu, ale nejsem si jistý. To bylo možné u toho software, co jsem využíval dříve (TeamLab). Pokud tak učiníte je jasné, že veškeré aktualizace Softwaru se vás nebudou týkat. Výhodou ale je plná kontrola nad software a její plná modifikace (pravděpodobně)

  5. CHOZE napsal:

    Přehledný seznam online nástrojů pro týmové řízení projektů najdete zde: http://t.co/S7Y4OOE

  6. dan napsal:

    Taky jsem byl takto nadseny, ale me nadseni postupne upadalo s tim, jak jsem zjistoval, ze:
    1. abyste mohli ucinne ridit a sledovat plneni ukolu v terminech, musite pobihat mezi jednotlivymi workspaces. Tedy absence dashboardu, kde byste videli, jaky ukol bude terminovat a jaky je po terminu. Pokud mate, 20+ workspaces, tak nebudete delat nic jineho, nez pobihat mezi nima. Coz vam stejne nepomuze, protoze napr. tasks, ktere nejsou pro vas, nebo vami zadane, nezobrazite nikdy. Pro supervizi nepouzitelne.
    2. dokumenty, ktere do podia nahravate , nemuzete zobrazit ve filtru nahranych dokumentu podle projektu (deliverable). Vzdycky budete mit vsechny dokumenty ve workspace pomichane a budete je moct tridit podle nekolika kriterii, ale ne podle projektu (deliverable), ke kteremu byly pridany. Takze nevhodne i jako uloziste
    3. absence stopwatch funkce je uplne nepochopitelna. Pokud chcete zadat, kolik jste na projektu pracovali hodin, musite mit na stole stopky
    3. nemoznost pouzit datum do kalkulaci v aplikaci, takze si nemuzete vytvorit funce, ktere by vam pocitali dovolene, prodlevy na ukolech, dny do terminu a po terminu atd.

    Vyborny nastroj pro vsechny, kteri nemusi hlidat cas, terminy a efektivitu a nevadi jim, ze budou mit v nahranych dokumentech chaos.

  7. Jan eder napsal:

    Zdravim,chci se zeptat zda by tyto veci Podio zvladl..v nasem sdruzeni resim tyto veci:
    1) objednavkovy system-kdyz je potreba objednat dochazejici vizitky,cartridge,atd.
    2) databazi nasich klientu s celou nasi korespondenci kvuli dohledani
    3) pracovni vykaz kolegu kam pisou kolik casu co resili
    A 4) helpdesk klientum-kdyz prijde dotaz,tak moznost ho preposilar a nastavovat zda je v reseni, vyresen,ukoncen

    Je na toto vse Podio?
    Diky za odpoved.
    Honza

Přidej komentář k příspěvku

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nahoru