Připoj se ke komunitě!

Občas ti pošleme tipy pro produktivnější práci, odkazy na zajímavé knihy nebo akce. Psát ti však budeme jen jednou za čas a pouze tehdy, budeme-li mít skutečně co říct.

Odeslat


Základna osobního růstu

Co/kdo nás upomíná

By on 26. 10. 2008 in Sebeorganizace with Žádný komentář
Lukáš Gregor

Lukáš Gregor

LUKÁŠ GREGOR | Bloger, pedagog a autor šesti knih. Má rád, když může vychutnávat přítomný okamžik, baví ho být, baví ho také školit (nejen) GTD.
Lukáš Gregor

Poslední články od Lukáš Gregor (Všechny články)

 

Co/kdo nás upomíná
 
Jakým způsobem jsi upomínaný o závazcích, které jsi přijal?
 
Během implementace GTD se svými kolegy jsem vytvořil stupnici, kterou nabízím:
 
úroveň
Kdo/co tě upomíná
4
krize
3
ostatní
2
tvoje mysl
1
týdenní review
 
Úroveň 4
Nejnákladnější a nejnepříjemnější je, když tě upomene krize.
Zapomněl jsi podepsat a odeslat objednávku a chybějící suroviny na skladě ti připomenou, žes to měl raději udělat. Příliš pozdě. Přijdeš večer domů a uvidíš svíčky na stole! Aha-měl jsem koupit kytku. To nebude pěkné výročí svatby.
 
 
Úroveň 3
Někdo tě kontaktuje a připomene ti tvůj závazek.
Neposlal jsi čísla svému šéfovi včas? Zavolá ti z důležité schůzky v zahraničí- určitě ne nejlepší rozhovor k tvému povýšení.
Tvůj kolega ti zavolá: „ Připojíš se k naší plánované schůzce?“ Samozřejmě jsi zapomněl, jinak bys tam byl, neboť je pro tebe důležitá.
 
Úroveň 2
Tvoje mysl se připomene (obyčejně v málo vhodnou chvíli).
V kině si vzpomeneš na telefon, který jsi slíbil odpovědět. Zkažený film přinejmenším.
Vzbudíš se v půl druhé- neposlal jsem mail klientovi, kterému jsem to slíbil. Zkažené spaní přinejmenším. (Kolik je tvůj bonus za smlouvu, kterou jsi skoro uzavřel?)
 
Úroveň 1
Jediný zdravý způsob upomínky je dopředu při týdenní revizi. Když procházíš své akční složky vidíš co tě čeká příští den, týden, měsíc. Jsi schopen předvídat, plánovat a změnit své závazky a akce z nich plynoucí. Řídíš své akce, projekty, oblasti vlivu. Nacházíš se na kapitánském můstku a zaměřuješ se nikoliv na vylévání vody z lodi, do které zatéká, ale na navigování ve směru, kam chceš jet.
 
Na kterém stupni se nejčastěji pohybuješ?
Jaký je tvůj akceptovatelný standard, aby ses cítil v pohodě?
Co potřebuješ udělat, abys postoupil výš, abys zvýšil standard?

Připoj se ke komunitě Mít vše hotovo!

Stačí nám poslat tvou e-mailovou adresu. Občas ti pošleme tipy pro produktivnější práci, odkazy na zajímavé knihy nebo akce. Psát ti však budeme jen jednou za čas a pouze tehdy, budeme-li mít skutečně co říct.

Přidej komentář k příspěvku

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nahoru